24 órás segítségnyújtás
EUB-Assistance – EUB-segítségnyújtás éjjel-nappal
Mi ez?
Professzionális segítségnyújtás.
Ha külföldi tartózkodása során segítségre van szüksége, kérjük, a biztosítási esemény bekövetkezését követően lehetőleg azonnal, de legfeljebb 24 órán belül hívja az EUB-Assistance segélyhívó telefonszámát, feltéve, hogy a bejelentés objektív lehetősége fennáll! Akadályoztatás esetén az akadály elhárultát követően haladéktalanul tegye meg a bejelentést, hogy a kárral kapcsolatos minden lényeges körülmény megismerhető legyen.
Segélyvonal: +36 1 465 3666
Az EUB-Assistance a nap 24 órájában, az év 365 napján készen áll arra, hogy Önnek segítséget nyújtson, bárhol is legyen a világban!
A segélykérő hívásokat magyar nyelven fogadjuk, és kérésére bármikor visszahívjuk. A világ több mint 200 országában működő partnerirodák révén gondoskodunk a gyors és szakszerű kiszolgálásról baj esetén.
Figyelem! A honlapunkon elérhető „Online kárbejelentés” szolgáltatás az utólagos kárrendezésre szolgál, nem helyettesíti a segélyvonalon történő bejelentést!
Hogyan zajlik a segítségnyújtás?
Miután a bajba jutott ügyfél bejelentette az esetet a fenti telefonszámon, a koordinátor rögzíti az ügyfél és az eset legfontosabb adatait, és gyors fedezetvizsgálatot végez. Az eset jellegének megfelelően felveszi a kapcsolatot azzal a szolgáltatóval, aki a helyszínen a leghatékonyabban tudja orvosolni a problémát. Amennyiben a helyszíni segítségnyújtáson kívül további segítségre van szükség (pl. hazaszállításra), az EUB-Assistance természetesen annak a lebonyolítását is megszervezi. Ügyfeleink bármikor számíthatnak orvos-szakértőink támogatására az idegen nyelvű orvosi információk értelmezésében, vagy az ellátással kapcsolatos kérdéseik megválaszolásában.
Sok esetben csupán a megfelelő telefonszámról és címről való tájékoztatás is nagy segítséget jelent.
A biztosítás szerepe
Minden bejelentett esetben a biztosítási fedezet ellenőrzése és a megfelelő dokumentumok beszerzése után az EUB-Assistance a felmerült költségekre fizetési garanciát ad a szolgáltatónak (pl. kórháznak, orvosnak). Ez azt jelenti, hogy a bajba jutott ügyfélnek nem kell fizetnie a szolgáltatásért, mert azt az EUB a számla megérkezése után kiegyenlíti. Az utazó által esetlegesen a helyszínen kifizetett kisebb összegű orvosi vagy gyógyszer-költségeket a biztosító a hazaérkezés után téríti meg.
Ne feledje, külföldön egy apró kellemetlenségből könnyen több millió forintos szerencsétlenség lehet! Kössön utasbiztosítást indulása előtt és legyen egyúttal biztonságban!