Köszönet az EUB-nak

… avagy “Utazás a lányom vakbele körül”

Nem győzzük ismételni, hogy mindig nagy öröm számunkra, ha köszönőlevelet kapunk egy olyan Ügyfelünktől, akinek külföldi tartózkodása alatt segíteni tudtunk.  Az alábbi levél írója hozzájárulását adta, hogy kedves sorait névvel ellátva közzétegyük, és mi élünk is a lehetőséggel – tesszük ezt elsősorban azért, hogy egy valós példán megmutassuk, mennyi mindenben tud segíteni egy jó utasbiztosítás!

Tisztelt Biztosító és Ügyfélszolgálat!

Köszönetemet szeretném kifejezni, mert a külföldi nyaralásunk alatt fellépő váratlan betegségnél maximális segítséget nyújtottak!
Spanyolországi nyaralásunk második napján 9 éves lányunk vakbélgyulladást kapott. Reggel arra ébredt, hogy hasi fájdalmai vannak, majd nem sokkal ezután hányás is jelentkezett. Elsőre gyomorrontásra gondoltunk, de a tünetek nem szűntek, és délre a fájdalma jelentősen erősödött.

Ezek után hívtam Önöket, hogy ebben az esetben mi a teendő. A hölgy kérte, hogy röviden mondjam el, mi a baj, majd a település és a hotel nevének ismeretében közölte, hogy 15 percen belül küldenek egy orvost a hotelszobánkba. Azonnal felhívta a figyelmemet, hogy semmilyen díjat nem kell fizetni, ők intéznek mindent!

A doktornő megérkezett 15 percen belül, megvizsgálta a lányomat, majd közölte, hogy vakbélgyulladása lehet. Mentőt hívott, és elmondta, melyik magánklinikára szállítanak bennünket. A mentőben a biztosító munkatársa hívott, aki már beszélt a doktornővel, és megnyugtatott, hogy a klinikán várni fognak. Ez így is történt: egy „egészségügyi hostess” várt ránk, aki segített a tolmácsolásban (angol-spanyol), a vizsgálatoknál, és bármilyen más kér(d)éssel kapcsolatban.

Fedezeti igazolást kértek a kórházban, amit ½ órán belül meg is kaptak faxon és e-mailben is Önöktől. Több orvosi vizsgálat is a vakbélgyulladást erősítette meg, így a műtét következett. Ezt követően a kollégájuk hívott, hogy van-e szállásunk, mert ha nincs, akkor mind arról, mind az ellátásról intézkednek!
Ez megoldott volt, így ezzel a lehetőséggel nem kellett élnünk.
Következő nap, amikor abban kértem a segítséget, hogy egy magyar orvossal konzultálhassak, a kollégájuk 20 percen belül visszahívott, és konferencia beszélgetés keretében minden kérdésemet fel tudtam tenni a szakembernek.
3 napot töltöttünk bent, és még abban is segítséget kaptam, hogy egyeztettek a főorvossal, hogy a vizitet a lányomnál kezdje, és ha jól van, akkor a papírokat azonnal állítsák ki, hogy mehessünk vissza a hotelunkba.

Kicsit később újból hívott az egyik munkatársuk, hogy a hazautazásunk megoldott-e, mert ha nem, akkor megszervezik. Köszönjük a gyors, precíz, lelkiismeretes segítségnyújtást!

Szűcs Géza és családja
Budapest

A www.eub.hu weboldalon található szerződéskötő rendszerek működtetése során okozott kárért vagy felmerült sérelemdíj megfizetéséért az Európai Utazási Biztosító Zrt. áll helyt.