Értékeink
- Sok évtizedes tudás
- Széleskörű szakmai ismeretek
- Innovatív megoldások
- Gyors döntési folyamatok
- Hatékony, korszerű technikai háttér
- Lelkes és tapasztalt munkatársak
- Világméretű szervezetekkel rendelkező tulajdonosok
- Stabil pénzügyi háttér
- Segítségnyújtó partnerünk a világ legnagyobb asszisztencia szervezete, az Europ Assistance.
Kultúránk
Gyorsan változó világunkban ügyfeleink igényei, a biztosítással kapcsolatos elvárásai sem állandók. Legfőbb célunk segíteni az embereket abban, hogy életük és álmaik megóvásával biztonságosabb jövőt építhessenek. Ebből ered elhivatottságunk. Hisszük, hogy tevékenységünkkel hatással vagyunk nemcsak ügyfeleink életére, de a minket körülvevő közösségekre is.
Értékeink
Értékeink alapjaiban határozzák meg működésünket.
Teljesítjük vállalásainkat
Ügyfeleinkkel és partnereinkkel igyekszünk hosszan tartó, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot ápolni. Ezt támogatja, hogy nemcsak ígéreteket teszünk, hanem valóban teljesítjük is vállalásainkat.
Megbecsüljük egymást
Nem csupán munkaadók vagyunk, hanem megbecsüljük egymást. Támogatjuk a sokszínűséget. Befogadó munkahelyi környezettel ösztönözzük a folyamatos fejlődést. Munkatársaink fejlesztése hosszú távú sikerességünk záloga.
Teszünk a közösségekért
Erős és fenntartható kapcsolatban működünk együtt a különböző üzleti csoportokkal és civil szervezetekkel. Nemcsak beszélünk, hanem teszünk is a közösségekért!
Nyitottak vagyunk
Nyitottak vagyunk a világra. Munkavállalóink kíváncsi és lelkes emberek, akik nyitottan, innovatívan szemlélik a világot. Nem zárkózunk el a kihívások elől sem, igyekszünk a dolgokat több oldalról is megvizsgálni és a piacaink számára a legjobb megoldásokat kidolgozni.
Viselkedésünk
A hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatok kialakításához munkavállalóink, tanácsadó partnereink és a vállalat minden dolgozója, igazgatósági tagja hozzájárul. Vállalati kultúránk átalakításának fókuszpontjában négy tényező található, melyek lefordíthatóak olyan hétköznapi tevékenységekre, amik segítik az ügyfélközpontú vállalati kultúra elterjedését és javítják az ügyfélélményt. Ezek:
- a TULAJDONOSI SZEMLÉLET: proaktívan és szenvedéllyel dolgozunk a kiváló teljesítményért
- az EGYSZERŰSÍTÉS: egyszerű megoldásokra törekszünk, gyorsan alkalmazkodunk és okos döntéseket hozunk
- az EMBERI TÉNYEZŐ: együttműködünk, együttérzünk, egy csapatban játszunk
- az INNOVÁCIÓ: kiaknázzuk a különbözőségeinket, hogy innovatívak lehessünk.