Ügyfélpanaszok kezelése

PANASZTÉTEL, PANASZKEZELÉS – AZ ALAPVETŐ TUDNIVALÓK
(Rövidített ügyféltájékoztató)

Szolgáltatásaink színvonalát folyamatosan fejlesztjük: törekvéseink középpontjában az áll, hogy elnyerjük leendő ügyfeleink bizalmát és növeljük ügyfeleink elégedettségét. Ha ennek ellenére Ön úgy véli, hogy társaságunk magatartása, tevékenysége vagy mulasztása folytán Önt valamilyen sérelem érte, kérjük, hogy ezt jelezze felénk!

HOGYAN TEHET PANASZT?

SZÓBAN

Személyesen: Ügyfélszolgálati Irodánkon, az Európai Utazási Biztosító Zrt. székhelyén (1132 Budapest, Váci út 36–38.). Nyitvatartási idő: munkanapokon, hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-16:00 óráig, csütörtökön 8:00 és 17:00 óráig
Telefonon: ügyfélszolgálatunk a +36 1 452 3580 számon érhető el (a beszélgetést jogszabályi kötelezettségeinknek megfelelően rögzítjük). Hívásfogadási idő (panasztétel): munkanapokon, hétfőtől-szerdáig és pénteken 8:00-16:00 óráig, csütörtökön 8:00-20:00 óráig
Szóban tett panaszáról munkatársunk írásos jegyzőkönyvet készít, és személyes panasztétel esetén annak egy példányát nyomban átadja, míg telefonon tett panasz esetén a jegyzőkönyvet válaszlevelünk mellékleteként küldjük meg Önnek.

ÍRÁSBAN

Személyesen: Ügyfélszolgálati Irodánkon, az Európai Utazási Biztosító Zrt. székhelyén (1132 Budapest, Váci út 36–38.). Nyitvatartási idő: munkanapokon, hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-16:00 óráig, csütörtökön 8:00 és 17:00 óráig.
Postai úton, címünk: 1132 Budapest, Váci út 36-38.
Telefaxon, számunk: +36 1 452-3312
Elektronikus levélben, e-mail címünk: ugyfelszolgalat@eub.hu

Írásbeli panaszát Ön előterjesztheti az MNB által e célra rendszeresített formanyomtatványon (elérhető ügyfélszolgálatunkon, az EUB honlapján és az MNB honlapján is) melynek használata nem kötelező, egyéb formában benyújtott írásbeli panaszát is befogadjuk.
Önnek lehetősége van arra, hogy személyes panaszügyintézésre előzetesen időpontot foglaljon, illetve panaszát meghatalmazott útján is közölheti. Az előbbiekkel kapcsolatban részletes tájékoztatást talál Panaszkezelési szabályzatunkban.

HOGYAN VIZSGÁLJUK KI AZ ÖN PANASZÁT?

Panaszát haladéktalanul nyilvántartásba vesszük és szabályzatunk szerinti esetekben visszaigazoljuk. Ha Ön szóban tett panaszt és lehetőség van annak azonnali orvoslására, rögtön megtesszük az ehhez szükséges intézkedéseket. Ennek hiányában a reklamációt szakértő munkatársaink vizsgálják meg, melynek során elemzik és értékelik a panaszban foglalt, valamint nyilvántartásaink és a rendelkezésünkre álló dokumentumok, más hiteles források alapján megállapítható tényeket, információkat.

Kötelezettségünk, hogy panaszára 30 napon belül indokolással ellátott választ adjunk, de törekszünk arra, hogy e határidő előtt, mihamarabb tájékoztassuk Önt.

Ha a panasz vizsgálatának eredményeképpen azt állapítjuk meg, hogy az teljes mértékben vagy részben megalapozott, akkor annak (részben vagy egészben) helyt adunk, és válaszunkban erről, valamint a panasz orvoslására szolgáló intézkedésekről tájékoztatjuk Önt.
Ha panasza álláspontunk szerint nem megalapozott, akkor azt elutasítjuk, és válaszunkban erről, valamint a jogorvoslati lehetőségekről részletesen tájékoztatjuk Önt.

Jelen tájékoztatás nem teljeskörű, további hasznos információk érhetőek el:
MNB Pénzügyi Navigátor oldalán: https://mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz
Az EUB honlapján: https://eub.hu/panaszkezeles_eub.pdf

Bízunk benne, hogy elégedett lesz társaságunk szolgáltatásaival!
EUB Zrt.

A www.eub.hu weboldalon található szerződéskötő rendszerek működtetése során okozott kárért vagy felmerült sérelemdíj megfizetéséért az Európai Utazási Biztosító Zrt. áll helyt.